Bekalan Sarang Burung Walit 2016

Posted: Januari 26, 2016 in Uncategorized

Salam sejahtera di ucapkan kepada pengunjung-pengunjung blog sarang burung ini terlebih dahulu saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Pengusaha-pengusaha rumah yang sudah menghubungi kami bagi membekalkan sarang burung walit kepada syarikat kami pada bulan ini sehingga kan saya sendiri tak cukup rehat  apabila handpone bateri weak apabila para pengusaha rumah burung menghubungi saya setiap masa.

Seronok juga berurusan dengan tuan-tuan, insyaallah kami akan datang ke ladang walit tuan-tuan sedikit masa lagi bagi membeli stok sarang walit tuan-tuan. Saya minta tuan-tuan bersabar ini kerana kami akan menjalankan urusan jual beli sarang-sarang burung satu-persatu pengusaha rumah burung yang ada di malaysia.

kami akur tidak dapat untuk melakukan urusan jual beli sarang walit secara serentak ke tempat tuan-tuan jadi kami harapkan tuan-tuan sudi memahami kesibukan yang kami alami dan bersabar dengan sebaik mungkin agar urusan pembelian  sarang-sarang burung walit akan berlangsung dengan mudah .

Kepada en Azmi bin daud yang marah-marah tadi saya minta maaf kerana lambat balas msg tuan, saya berharap tuan faham akan kesibukan yang saya alami dan minta bersabar kerana esok saya akan menghubungi tuan, walaupun stok sarang burung tidakla banyak, kami berjanji akan membelinya dengan deal harga yang kami berikan kepada tuan.

Kepada Pengusaha sarang walit dari Indonesia kami mohon untuk tuan-tuan bersabar ini kerana kami akan lakukan urusan pembelian sarang burung walit di Malaysia terlebih dahulu. kami faham rata-rata pengusaha walet dari negara jiran-jiran jauh belaka dan minta bersabar,apapun kami tetap akan membuat belian sarang burung tuan-tuan.

Untuk hari ini sekali lagi kami ucapkan ribuan terima kasih kerana sudi menghubungi kami dari awal subuh tadi  yang tidak putus-putus menghubungi kami insyaallah giliran stok sarang burung tuan-tuan akan kami lakukan.

Kepada yang pengusaha – pengusaha sarang burung walit yang lain yang berminat dan ingin menjalankan urusan jual beli sarang burung walit kepada kami, kami alu-alukan untuk menghubungi saya di talian : 0192361080 ( syurilan ).

Tuan-tuan boleh whatsup kepada saya insyaallah jika tiada halangan saya akan menghubungi tuan-tuan segera. Mohon kerjasama agar tuan-tuan hantarkan gambo sarang burung walit tuan dengan keadaan gambo yang terang dan jelas, sekiranya gambar sarang burung walit tuan-tuan hantar gelap dan tidak jelas saya sukar untuk menentu harga akan sarang tersebut, tolong ambil perhatian akan hal ini agar urusan jual beli berjalan lancar sepenuhnya terima kasih.

 

 

 

Komen-komen
  1. mohamad berkata:

    assalamualaikum…saya pakar perunding wiring dan pengubahsuaian rbw yg bermasalah.. sila taip di GOOGLE; mdizn7 atau youtube acc; mdizn7 // semenjak 2003–2013 youtube= https://youtu.be/OE2dC3rsHwo

Tinggalkan Jawapan

