Pembeli Sarang Burung Walit/Walet/sbw 03.12.2013

Posted: Disember 3, 2013 in Uncategorized

Salam sejahtera buat pengunjung,rakan serta pengusaha rumah burung walit seadanya. Saya mencari sarang burung walit yang ingin dijual, saya buka pembelian buat Pengusaha Walit di Malaysia dahulu.

Sarang walit diperlukan jenis Gread A dahulu buat masa ini, yang mentah mahupun sudah diproses. Pembelian akan dilakukan secara beterusan setiap bulan.

Sekiranya ada yang berminat dan ingin menjual sarang burung walit tuan-tuan sila emailkan gambar sarang burung walit tersebut melalui email saya : syukrilan@gmail.com secepat yang mungkin.

Nyatakan sekali harga sarang walit tersebut dan emailkan melalui email tersebut, sertakan sekali tempat,no tel,jumlah sarang,harga,gambar sarang walit terkini.

Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi saya di talian : 0192361080-syukrilan.

Komen-komen
  1. abdul aziz berkata:

    Salam sy nk..sekarang ni ada lagi ke pemborong sarang burung walet??lau ada..berapa harga pasaran sekarang??

  2. Rizky berkata:

    Bos saya ingin menjual sarang walet goa.saya punya 100 kg.dari sumatera.apa bos minat

Tinggalkan Jawapan

