Pembekal Sarang Burung Walit Negeri Pahang URGENT…2013-2014.

Posted: Disember 2, 2013 in walit Post

URGENT..TARIKH : 02.12.2013.

Salam sejahtera buat pengunjung,pelawat serta rakan-rakan sekalian, saya telah dihubungi oleh Pembeli Sarang Burung Walit dari Area Negeri Pahang yang meminta tuan-puan untuk memberikan maklumat yang detail sekiranya ada dikalangan Pengusaha Rumah Burung yang ingin menjual bekalan sarang burung walit mereka dengan kadar segera agar mudah dihubungi pembeli.

Tawaran ini saya buka kepada pengusaha rumah burung walit khususnya buat Penternak Burung Walit dari Negeri Pahang sahaja,Sekiranya tuan-puan ingin menjual sarang burung dan membekalkan sarang burung setiap bulan sila :

1. Nyatakan Nama Pengusaha.

2. Tempat.

3. No Telifon.

4. Jumlah Hasil sarang walit setiap bulan.

5. Harga sarang walit  Mentah/Bersih.

SILA ISI KAN MAKLUMAT TUAN-PUAN DI BAHAGIAN RUANG KOMEN ” JUAL DAN BELI SARANG BURUNG WALIT 2013-2014….

Komen-komen
  1. Hj Zuhari berkata:

    Saya bukan di Pahang tapi di Kelantan sempadan Pahang. Sarang saya kumpul di Ampang. 40 kg seminggu tel 0173250568

  2. arifwalet berkata:

    Saya ingiin mencari exsportir sarang walet mentah maupun bersih yg bisa kerjasama saling menguntungkan,hasil cucian 15 kg/minggu,sarang kotor 100 kg/ bulan.tempat tinggal saya di palembang.bagi yg minat hub 081373875325.

  3. Gafi berkata:

    salam…saya dari Kuantan,Pahang….sy ada sarang burung yang baru dikutip,saya ingin mencari pemborong yang berminat dengan sarang burung walit saya.jika berminat boleh hubungi saya 012-9897597

  4. Dzann berkata:

    1. Nama : Ramadzan Jamhari

    2.Tempat : Kuantan, Jengka

    3. No hp : 0199998655

    4. Hasil sebulan (kg) : depends. Biasanya 2 kg ke atas

    5. Harga : per kg biasanya RM1000++. Harga negotiable.

  5. adi lohonk berkata:

    Berapa..bos beli sbw sekarang

  6. Mida berkata:

    Asslm..i sedang mencari pembeli sarang burung walit..kawasan di johor..penghantran ke seluruh malaysia
    Nama: mida
    Area : johor
    Hasil : 4kg ke atas bergantung pada permintaan
    Harga :rm1000++/kg
    contact number: 0186683844/0177483262

Tinggalkan Jawapan

