Pasaran Sarang Burung Kini Naik Kembali

Posted: Jun 28, 2013 in walit Post

Tarikh 26 Jun 2013 merupakan tarikh sangat mengembirakan buat para pengusaha rumah burung  walit seluruh malaysia apabila Permintaan terhadap bekalan sarang walit untuk diimport ke Hong Kong dan Negara China kini telah kembali seperti biasa dan permintaan terhadap sarang mentah walit kini tidak dapat dibendung oleh pembeli sarang kali ini.

Berita Gembira ini saya siarkan melalui Blog Walit saya ini setelah ramai pembeli sarang walit ini telah menelefon saya dalam Bulan Jun 2013. jadi saya minta kepada seluruh pengusaha sarang burung walit agar dapat mempromosikan sarang mentah walit mereka di dalam blog ini di ruang yang saya sediakan disini.

Ingin info yang lebih lanjut sila hubungi saya melalui no tel 0192361080 syukrilan denga kadar segera.

 

Tinggalkan Jawapan

