Plan Pembinaan RBW Kos Rendah Rm 10K.

Posted: Oktober 25, 2011 in walit Post

Terima kasih buat pengunjung yang bertalu-talu dan mendesak saya untuk memberi maklumat tentang pembinaan Rumah Burung Walit dengan Kos sederhana dan mampu milik buat iaitu Ringgit Malaysia Rm 10,000 sahaja, memang saya ada simpan maklumat kontraktor/konsultan tersebut yang mana syarikat ini sudah sekian lama menjalankan Perniagaan Menternak/membeli/menjual/Konsultan serta Perunding Industri Sarang Burung Walit/Walet ini.

Syarikat ini juga kerap menjalankan Kursus-kursus Penternakkan Burung Walit dan Perniagaan mereka memang aktif sampai pada hari ini,namun ramai yang tidak tahu ada Syarikat yang menyiapkan serta membina Rumah Burung Walit Kos Rendah, memang saya sendiri berbangga ada anak tempatan Syarikat Bumiputera yang Prihatin terhadap orang ramai dan menunjuk cara bagaimana Rumah Burung Walit kos rendah juga dimasuki oleh burung walit namun dalam kuantiti yang sedikit namun anda juga boleh menikmati pendapatan serta keuntungan Dalam Industri Burung Walit ini.

Risiko sudah tentu ada, risiko ada di mana-mana sahaja bak kata orang tua-tua kalau nak terjadi sesuatu risiko ianya boleh berlaku dimana-mana sahaja walaupun anda sedang menjamah makanan betul kan..? So kita sebagai Umat Islam hanya sebagai Perancangan kehidupan kita sehari harian, untung – rugi terjadi itu adalah urusan Tuhan ( Allah ) kita tak perlu lah ingin mengetahui nya, kita insan kerdil disisinya.

Sekiranya ada diantara kita,pelawat-pelawat,bakal-bakal penternak yang ingin atau berhasrat untuk membina Rumah Burung Walit Kos Randah/Sederhana boleh lah menghubungi saya, saya ada menyimpan Plan rumah/contact no. tel syarikat tersebut/konsultan tersebut maka boleh lah menghubungi saya.

Saya akui memang sukar untuk permulaan bagi membina Rumah Burung Walit seharga Rm 350K 3 tingkat maka ini cara permulaan jalan kearah itu, buat kecil-kecil dahulu,simpan sikit-sikit lama-lama jadi bukan.

Saya bukan tidak mahu mengiklan nama atau memberi tahu siapakah syarikat yang dimaksudkan itu ini kerana segala-gala duit, biar lah kita berada di situasi yang win-win, saya bantu anda maka anda bantu lah saya pula.

Segala-gala Plan RBW/maklumat/kolsultan ini akan saya poskan kepada sesiapa yang berminat dan bersedia maka boleh lah menghubungi saya, oleh demikian saya akan poskan segala maklumat / Plan Pembinaan RBW Kos Rendah tersebut.

HUBUNGI / SMS  : 019-236-1080 ( syukrilan ).

Komen-komen
  1. navi berkata:

    Salam, ble minta share Plan rumah Burung Walit Kos Randah/Sederhana kepada saya di email: naviepink@yahoo.com. Terima kasih

  2. Kak Zaiton berkata:

    Salam ,saya berminat juga nak minta share Plan RBW kos rendah email saya :

  3. aminuddin m.sanusi berkata:

    Salam, ble minta share Plan rumah Burung Walit Kos Rendah/Sederhana kepada saya di email:. Terima kasih

  4. Pariseh Ampuli berkata:

    salam,minta share plan rumah burung walit kos rendah/sederhana kepada saya melalui email . terima kasih

  5. faizal akmal berkata:

    salam minta share melalui email… shade2war@yahoo.com untuk membuat rumah walit kos rendah

  6. vita berkata:

    tlg email kan sa plan rumh brug welit kos murah tq

  7. Jori Evi Son Tak berkata:

    Salam,sy berminat jga mnta share plan RBW kos rendah/sederhana.

  8. Nad berkata:

    Salam, boleh emailkan saya plan ini, saya berminat, TK. nadpetra@gmail.com

  9. syed berkata:

    Salam, boleh emailkan saya plan ini, saya berminat, TK. syridzam@gmail.com

  10. kamarudin halim berkata:

    saya berminat sangat dengan plan RBW kos rendah..pelan rm 10 k ada tak email ke mal_bund@yahoo.com

  11. patt berkata:

    Saya berminat,boleh email ke patt_pesry@hotmail.com

  12. jaya berkata:

    saya berminat sangat dengan plan RBW kos rendah..pelan rm 10 k ada tak email kepada saya

  13. JovenJay Ensin berkata:

    salam. bole email kan sya pelan kos rendah rumah burung 10k. JnJ_enterprise10@yahoo.com

  14. Karim Bin Adam berkata:

    Brpa kos untk sya minta share planRBW.thanks

  15. kupang... berkata:

    Saye brminat dgn plan ni…tp pmbinaan bangunan n pnternakan walit ni brgantung pd keadaan n kawasan jugakan?

  16. Ghazali berkata:

    Salam, boleh emailkan saya plan ini, saya berminat, TK..

Tinggalkan Jawapan

