Download Percuma Suara Burung Walit Mp3

Posted: Jun 20, 2011 in Uncategorized

20/06/2011 ( Isnin )  11.44 am.

Salam sejahtera dan salam hormat buat pembaca pada hari ini, saya didatangi lebih 5 orang Penternak Burung Walit setiap tahun yang mengatakan kekesalan terhadap suara burung walit yang mereka perolehi  di rumah hasil DOWNLOAD SECARA PERCUMA  dari Website yang mereka Google selama ini tidak mendatang kesan terhadap burung untuk datang singgah membuat sarang serta tidur didalam RBW mereka.

Hampir 2 tahun menternak burung walit namun sehingga pada hari ini tidak mendapat keuntungan hasil usaha yang mereka jalankan dan ada sesetengah pengusaha hidup dalam kegelisahan ini kerana terpaksa menangung Hutang Bank yang mereka pinjam untuk membina perniagaan ini.

Punca-punca terjadi masalah ini pada mereka adalah kerana tidak mempunyai sebarang ilmu dan terus membina RBW, salah mendiri kan RBW ( Lokasi Salah ) terdapat gangguan Kacau Ganggu kepada penduduk setempat, bunyi bising  yang menyebabkan kemarahan buat penduduk sehingga menyebabkan RBW ini terpaksa dihentikan operasi nya.

Punca-punca yang lagi Dasyat saya perolehi adalah kerana ingin menjimat wang dan SANGGUP MEMUAT TURUN SUARA WALIT DARI INTERNET , almaklum lah suara percuma dan tidak perlu di bayar apa-apa kepada yang menyediakan suara yang percuma itu, Kata orang, yang percuma bukannya selalu memberikan yang terbaik , maka sehingga pada hari ini Perternak ini tidak mendapatkan hasilnya, sudahlah terpaksa menjula Tanah namun  Seekor walit pun tidak memasuki RBW mereka.

Di harapkan kepada rakan-rakan yang baru dan baru ingin memulakan perniagaan ini dinasihati supaya perlu memnbuat pilihan serta pemikiran yang waras agar benar-benar menjadi usahawan yang berjaya. Cuba bayang kan anda hanya perlu mengeluarkap  wang saku anda sekitar Rm 400-800 untuk mendapatkan suara walit penuh atau juga FULL ( Lengkap ), pada masa yang sama anda memperolehi pendapatan sekitar 5 angka setiap bulan dari hasil walit yang anda perolehi, rasanya tiada masalah untuk membeli suara walit yang beharga seperti ini. Jangan terjadi kepada nasib rakan-rakan kita yang lain yang terpaksa menanggung kerugian.

Pilihan ada pada hati masing-masing, buat lah yang terbaik, anda pencetus segala kejayaan keatas bidang yang anda ceburi, kita juga sedia maklum ada juga penjual-penjual suara walit yang boleh mendatangkan tekanan kepada burung di internet, kegiataan mereka-mereka yang tidak bertanggung jawab ini sudah berleluasa dan perlu diambil perhatian serta perlu berhati-hati selalu, sekian,..

Komen-komen
  1. Muhammad Assegaf berkata:

    saya pengusaha dalam bidang sarang burung walet gua/moyen dan jg seriti gua dalam partai besar maupun kecil dan apabila anda mempunyai sarang burung walet gua dan seriti gua seperti pinus,campur,rumput laut,ijuk DLL silahkan hubungi no 085233333979 dan 081913444443 http://pengusaha-sarang.blogspot.com/

  2. Muhammad Assegaf berkata:

    http://pengusaha-sarang.blogspot.com/ saya pengusaha dalam bidang sarang burung walet gua/moyen dan jg seriti gua dalam partai besar maupun kecil dan apabila anda mempunyai sarang burung walet gua dan seriti gua seperti pinus,campur,rumput laut,ijuk DLL silahkan hubungi no 085233333979 dan 081913444443

  3. dragon foo berkata:

    mau suara burung walet AAA

  4. mohamad asyraf berkata:

    tuan..saya mau suara panggil walet dengan suara dalam yang jernih….shared ke email saya ya….mohon tuan…. mohamadasyraf93@rocketmail.com

Tinggalkan Jawapan

