Harga Terkini Suara Burung walit 2010.

Posted: Ogos 13, 2010 in Uncategorized

salam sejahtera, salam muhibah dan salam 1 malaysia buat pengunjung juga pelawat yang sudi meluangkan masa melayari Laman Blog ini. terima kasih tak terhingga buat pembeli-pembeli suara burung walit dari saya.

selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak kepada semua umat islam di malaysia, kini sudah 3 hari kita mengerjakan puasa namun bagi industri sarang burung walit masih lagi berjalan lancar sentiasa. Tahniah juga kepada para penternak-penternak walit yang sudah berjaya dan ada juga yang sudah bergelar jutawan industri sarang burung walit.

Disini saya sudah menyediakan ruang khas untuk anda mencari pembeli dan penjual sarang burung walit ini dan sedikit sebanyak membantu penternak semua untuk menikmati hasil dari industri ini, didalam blog ini saya juga ada menjual suara burung walit buat penternak yang baru ingin menceburi perniagaan ini. Hampir 2 tahun saya menjual suara burung walit ini ianya memang amat mengalak buat para pembelinya, terima kasih saya ucapkan namun anda tidak rugi membelikannya ini kerana anda sudah membuat pelaburan yang bijak ini dengan membeli suara burung walit sebab anda boleh gunakan sampai bila-bila dan juga anda boleh mengembang sayap perniagaan dengan lebih besar lagi tanpa perlu membeli suara burung walit lagi ini kerana suara burung walit yang saya jualkan sudah cukup untuk anda bergelar seorang usahawan burung walit sampai bila-bila selagi ada permintaan sarang burung walit ini.

Untuk makluman semua sekarang saya sudah menukar no pone saya dari Maxis ke Celcom iaitu bernombor 0192361080 supaya anda sedia maklum yang saya tidak lagi menggunakan no lama tersebut ini bagi meningkat mutu kerja saya supaya mudah dihubungi.

Untuk makluman semua saya sebenarnya bukan pembeli sarang burung walit namun saya juga pencari pembeli sarang burung walit ini dan menyediakan platform untuk membantu para penternak mencari, berkongsi maklumat perniagaan, mencari rangkaian perniagaan di ruang yang saya sediakan secara percuma ini. anda boleh iklan kan apa sahaja berkaitan industri burung walit ini diruang yang saya sediakan.

Selain dari maksud industri burung walit ia akan disekat, info-info yang mencurigakan juga akan disekat dan di delete sepenuhnya. semoga dengan adanya ruang seperti ini dapat digunakan untuk sama-sama kita mencarikan keuntungan bersama dalam industri ini.

Harga untuk suara burung walit yang saya jualkan masih lagi Rm 350 dan belum lagi untuk dinaikkan semoga dengan harga seperti ia dapat membantu menjimatkan kos para penternak-penternak baru dan tiada harga diskaun lagi selepas ini, harga untuk menaikkan harga suara burung walit ini masih lagi dalam pertimbangan.

Untuk makluman semua saya juga tidak akan bertanggung  jawab sekiranya berlaku kerugian sewaktu anda melayari laman blog ini dan saya tidak akan bertanggung jawab sepenuhnya diharap anda faham.

Akhir kata dari saya marilah kita sama mencipta keuntungan dari industri ini,bertukar tukar pendapat, menyiarkan info terbaru, pasaran, harga dan pelbagai lagi, jadikan blog ini untuk kita sama-sama dalam situasi win win dalam industri ini.

sekian, terima kasih

syukrilan (admin )

0192361080.

Komen-komen
  1. nism berkata:

    i’m come from jakarta.. i want to sell nest.. if you want to buy it. please confirm to my email

    nism.free@gmail.com

    nice to be counterpart with you..

  2. Erwin Win berkata:

    berapa harga sarang walet sekarang ( 2012 )

  3. 223344 berkata:

    1400- 1800 SEKILO,,

Tinggalkan Jawapan

